Läxa v. 47 Genomgång 2 om sannolikhet

Hej!

Här kommer veckans uppgift. Titta på genomgången genom att klicka på länken. Pausa filmen vid sista bilden och fundera över frågan. Uppgiften ska diskueras i grupppå onsdag. Kommentera också att du sett filmen!

Hälsningar Petra

Om Petra

Förstelärare åk 4-6 Sv/Ma/SO Strömslundsskolan
Detta inlägg publicerades i Flipped classroom, Uppdrag. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Läxa v. 47 Genomgång 2 om sannolikhet

  1. gretarisberg skriver:

    Hej!!
    Jag har tittat på filmen. Filmen var bra.
    /Greta

  2. johannes321 skriver:

    Johannes har tittat på filmen

  3. johannes321 skriver:

    Jag har tittat på filmen/ johannes

  4. Louise skriver:

    Louise har sätt filmen.

  5. alexwiliam skriver:

    Jag har sett filmen

    /Alex A

  6. Philip skriver:

    Philip

  7. Philip skriver:

    Jag har sett filmen

  8. Matilda skriver:

    jag har sett filmen

  9. amandakeranen skriver:

    Jag har sett filmen, Amanda

  10. hannaolausson1 skriver:

    Jag har sett filmen! ;() Den var bra.

  11. linuscool22 skriver:

    Den är bra/Linus

  12. maximiliam15 skriver:

    Jag har sett filmen

  13. petter skriver:

    har sett filmen nu du svara nästan på frågan i början ! petter

  14. Gustaf skriver:

    jag har sett filmen Gustaf.

  15. Felicia skriver:

    Hej Petra!
    Jag har tittat på filmen!

    Mvh Felicia

  16. Amir skriver:

    Jag har sett filmen Amir.

  17. Alicia skriver:

    Nu har jag sett filmen:)
    Såg den igår men hann inte kommentera:)
    /Alicia

  18. fridacarlen2012 skriver:

    hej Petra

    jag har tittat på filmen

    Med vänlig hälsning Frida

  19. idabengtsson7 skriver:

    Jag har sätt filmen (:

  20. akfootball7 skriver:

    sett filmen men hade inte kommenterat

Lämna en kommentar